Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny 6.4.4

von Martin Haubold

    • 6.4.4 2022-11-23

      • 2022-11-10 Fixed overlapping input list in search dialog.
      • 2022-11-09 Fixed displayed value for dynamic field type WebserviceText when template placeholder <OTRS_TICKET_DynamicField_*_Value> is being used. #297
      • 2022-11-02 Added missing migration for generic interface mapping module Znuny4OTRSAdvanced.
      • 2022-10-28 Sector Nord AG: Processmanagement AppointmentCreate - removed unnecessary filter on read permission for CalendarName. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#302
      • 2022-10-27 Fixed "Invalid date/time string" errors in otrs.Daemon.pl. Thanks to Paweł Bogusławski (@pboguslawski). PR#311
      • 2022-10-26 Fixed sorting of SysConfig entity value types.
      • 2022-10-25 Added migration module to add dynamic fields 'TicketCalendarStartTime' and 'TicketCalendarEndTime'.
      • 2022-10-21 Agent error screen now shows navigation bar if possible.
      • 2022-10-13 Fixed SQL condition in Kernel::System::CustomerUser::DB::CustomerSearch.
      • 2022-10-12 S/MIME certificates will now be reindexed during Znuny migration.
      • 2022-10-12 Increased size of column "subject" of table "smime_keys".
      • 2022-10-11 Added input field for OAuth2 token scope to admin dialog.
      • 2022-10-07 Integrate DashboardMyLastChangedTickets. Thanks to Renée Bäcker (@reneeb). PR#177
      • 2022-10-07 Renamed changed settings from FrontendRichText::Path to Frontend::RichText::Path. Thanks to Emin Yazi (@eyazi), Efflux. Thanks to Tim Püttmanns (@tipue-dev), maxence. PR#304
      • 2022-10-05 Improved usability - AgentTicketBulk - Set DynamicField_NAMEUsed checkbox to true if it is set before or if dynamic field is mandatory.
      • 2022-09-29 Fixed bug - hour 0 is not possible in the default settings for TimeWorkingHours. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#296
      • 2022-09-28 Sector Nord AG: Added Sysconfig options to control more settings of CKEditor. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). PR#285
      • 2022-09-27 Fixed TransitionValidation CheckValueGet() - Added already replaced value 'FieldValue'.
      • 2022-09-27 Added FilterViews for FilterAppointments function.
      • 2022-09-27 Changed way of ticket acl checking for AgentTicketActionCommon from name to login.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketZoom/MentionsTable template.
      • 2022-09-26 Fixed Bug in SupportDataCollector plugin for default user.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketActionCommon template.
      • 2022-09-22 Prepared support for ICS calendar events attachments/string data. Prepared information section and modal dialog for calendar events to AgentTicketZoom view. Both not activated yet due to issues with WET/WEST timezone.

Von Martin Haubold, (Kommentare: 0)

Vorstellung Modul TimeLine

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul TimeLine vorstellen:

Das „TimeLine“-Modul für die ((OTRS)) Community Edition fügt einen neuen Zeitstrahl zu der bereits vorhandenen Ticket-Ansicht hinzu, in dem alle bisherigen Events wie z.B. Ticket- und Notizerstellung, Queue-Änderungen sowie Weiterleitungen aufgezeichnet werden. Dabei kann der Zeitstrahl von jedem Agenten individuell angepasst werden; so können zum Beispiel die Ausrichtung (horizontal, vertikal) und die Sortierung (normal, umgekehrt) eingestellt werden.

Weiterlesen …

Von Martin Haubold, (Kommentare: 0)

Vorstellung Modul Template Extended Modul

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul TicketQueue TreeView vorstellen:

Für das Erstellen erweiterter Vorlagen empfiehlt sich das Modul „Template Extended“ für die ((OTRS)) Community Edition. Im Gegensatz zum Standard können in diesen erweiterten Vorlagen eine Reihe von Feldern vorbelegt werden: vom Besitzer bis hin zu Anhängen über dynamische Felder. Dabei können Sie aus unterschiedlichen Vorlagentypen auswählen: Einige können für den E-Mail-Verkehr genutzt werden, während andere wiederum direkt bei der Ticketerstellung Verwendung finden

Weiterlesen …

Von Martin Haubold, (Kommentare: 0)

Vorstellung Modul TicketQueue TreeView

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul TicketQueue TreeView vorstellen:

Mit dem Modul „TicketQueue TreeView“ für die ((OTRS)) Community Edition wird eine Baumansicht hinzugefügt, mit der Sie die Standardansicht innerhalb der „Ansicht nach Queues“ ersetzen können. Innerhalb dieser Baumansicht werden alle Haupt- und Unterqueues angezeigt sowie die Anzahl der Tickets direkt daneben dargestellt. Sobald eine Queue aufgeklappt wird, werden die Unterqueues direkt angezeigt; die Seite muss also nicht erst neu geladen werden.

Weiterlesen …