2022-11-10 Fixed overlapping input list in search dialog.
2022-11-09 Fixed displayed value for dynamic field type WebserviceText when template placeholder <OTRS_TICKET_DynamicField_*_Value> is being used. #297
2022-11-02 Added missing migration for generic interface mapping module Znuny4OTRSAdvanced.
2022-10-28 Sector Nord AG: Processmanagement AppointmentCreate - removed unnecessary filter on read permission for CalendarName. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#302
2022-10-27 Fixed "Invalid date/time string" errors in otrs.Daemon.pl. Thanks to Paweł Bogusławski (@pboguslawski). PR#311
2022-10-26 Fixed sorting of SysConfig entity value types.
2022-10-25 Added migration module to add dynamic fields 'TicketCalendarStartTime' and 'TicketCalendarEndTime'.
2022-10-21 Agent error screen now shows navigation bar if possible.
2022-10-13 Fixed SQL condition in Kernel::System::CustomerUser::DB::CustomerSearch.
2022-10-12 S/MIME certificates will now be reindexed during Znuny migration.
2022-10-12 Increased size of column "subject" of table "smime_keys".
2022-10-11 Added input field for OAuth2 token scope to admin dialog.
2022-10-07 Integrate DashboardMyLastChangedTickets. Thanks to Renée Bäcker (@reneeb). PR#177
2022-10-07 Renamed changed settings from FrontendRichText::Path to Frontend::RichText::Path. Thanks to Emin Yazi (@eyazi), Efflux. Thanks to Tim Püttmanns (@tipue-dev), maxence. PR#304
2022-10-05 Improved usability - AgentTicketBulk - Set DynamicField_NAMEUsed checkbox to true if it is set before or if dynamic field is mandatory.
2022-09-29 Fixed bug - hour 0 is not possible in the default settings for TimeWorkingHours. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#296
2022-09-28 Sector Nord AG: Added Sysconfig options to control more settings of CKEditor. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). PR#285
2022-09-27 Fixed TransitionValidation CheckValueGet() - Added already replaced value 'FieldValue'.
2022-09-27 Added FilterViews for FilterAppointments function.
2022-09-27 Changed way of ticket acl checking for AgentTicketActionCommon from name to login.
2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketZoom/MentionsTable template.
2022-09-26 Fixed Bug in SupportDataCollector plugin for default user.
2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketActionCommon template.
2022-09-22 Prepared support for ICS calendar events attachments/string data. Prepared information section and modal dialog for calendar events to AgentTicketZoom view. Both not activated yet due to issues with WET/WEST timezone.
Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul Recurring Tasks vorstellen:
Das "Recurring Tasks"-Modul für die ((OTRS)) Community Edition erweitert das bestehende Kalender-Modul um die Möglichkeit, Tickets auf Basis von Terminen zu erstellen. War es bisher nur möglich, Termine auf Basis von Tickets zu erstellen, so können nun, unter Zuhilfenahme des „Template Extended“-Moduls, anhand von Vorlagen Tickets auf Basis von Terminen erstellt werden. Die Besonderheit bei dieser Methode liegt nicht nur darin, dass der Inhalt sowie der Besitzer des zu erstellenden Tickets durch eine Vorlage definiert werden können, sondern auch, dass die Tickets erst am Tag des Termins erstellt werden, und somit keine große Anzahl an Tickets für bestimmte wiederkehrende Aufgaben im Voraus erzeugt werden muss. Nach der Erstellung wird das Ticket automatisch mit dem zugrundeliegenden Termin verknüpft.
Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul Planungsboard vorstellen:
Die gesamte Organisations- und Ressourcenplanung eines Unternehmens kann mithilfe des Planungsboards in Ihre Oberfläche der ((OTRS)) Community Edition integriert werden. Von der Verwaltung einzelner Termine bis hin zum Fuhrparkmanagement ist alles möglich. Dabei werden eigene Kalender für Agenten bzw. Objekte angelegt, über die dann schlussendlich alle Termine verwaltet.
Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul das Advanced FAQ Modul vorstellen:
Mit dem Advanced FAQ-Modul bieten wir eine Überarbeitung des öffentlichen FAQ-Explorers. Das Design des Advanced FAQ-Moduls ist modern und vollständig anpassbar. So kann ein eigener Begrüssungstext mit Firmenlogo und den Firmenfarben konfiguriert werden. Für jede erstellte Kategorie kann ein eigenes Bild über die Admin Oberfläche hochgeladen werden. Das Advanced FAQ-Modul ist dynamisch aufgebaut und bietet auch Unterstützung für mobile Endgeräte.