Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny 6.4.4

von Martin Haubold

    • 6.4.4 2022-11-23

      • 2022-11-10 Fixed overlapping input list in search dialog.
      • 2022-11-09 Fixed displayed value for dynamic field type WebserviceText when template placeholder <OTRS_TICKET_DynamicField_*_Value> is being used. #297
      • 2022-11-02 Added missing migration for generic interface mapping module Znuny4OTRSAdvanced.
      • 2022-10-28 Sector Nord AG: Processmanagement AppointmentCreate - removed unnecessary filter on read permission for CalendarName. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#302
      • 2022-10-27 Fixed "Invalid date/time string" errors in otrs.Daemon.pl. Thanks to Paweł Bogusławski (@pboguslawski). PR#311
      • 2022-10-26 Fixed sorting of SysConfig entity value types.
      • 2022-10-25 Added migration module to add dynamic fields 'TicketCalendarStartTime' and 'TicketCalendarEndTime'.
      • 2022-10-21 Agent error screen now shows navigation bar if possible.
      • 2022-10-13 Fixed SQL condition in Kernel::System::CustomerUser::DB::CustomerSearch.
      • 2022-10-12 S/MIME certificates will now be reindexed during Znuny migration.
      • 2022-10-12 Increased size of column "subject" of table "smime_keys".
      • 2022-10-11 Added input field for OAuth2 token scope to admin dialog.
      • 2022-10-07 Integrate DashboardMyLastChangedTickets. Thanks to Renée Bäcker (@reneeb). PR#177
      • 2022-10-07 Renamed changed settings from FrontendRichText::Path to Frontend::RichText::Path. Thanks to Emin Yazi (@eyazi), Efflux. Thanks to Tim Püttmanns (@tipue-dev), maxence. PR#304
      • 2022-10-05 Improved usability - AgentTicketBulk - Set DynamicField_NAMEUsed checkbox to true if it is set before or if dynamic field is mandatory.
      • 2022-09-29 Fixed bug - hour 0 is not possible in the default settings for TimeWorkingHours. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#296
      • 2022-09-28 Sector Nord AG: Added Sysconfig options to control more settings of CKEditor. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). PR#285
      • 2022-09-27 Fixed TransitionValidation CheckValueGet() - Added already replaced value 'FieldValue'.
      • 2022-09-27 Added FilterViews for FilterAppointments function.
      • 2022-09-27 Changed way of ticket acl checking for AgentTicketActionCommon from name to login.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketZoom/MentionsTable template.
      • 2022-09-26 Fixed Bug in SupportDataCollector plugin for default user.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketActionCommon template.
      • 2022-09-22 Prepared support for ICS calendar events attachments/string data. Prepared information section and modal dialog for calendar events to AgentTicketZoom view. Both not activated yet due to issues with WET/WEST timezone.

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Sector Nord AG bei der doITbetter Conference 2020

Aufgrund der besonderen Situation rund um COVID-19 findet die jährliche i-doit Anwenderkonferenz in diesem Jahr als virtuelle Veranstaltung statt. Unter dem Motto doITbetter treffen sich Anwender und Experten in einer extra für diese Veranstaltung entwickelten virtuellen Umgebung.

Die Sector Nord AG wird als Premium Partner für i-doit mit dabei sein und Ihnen spannende Vorträge zum Thema IT-Dokumentation mit i-doit, Monitoring mit SNAG-View und Ticketsystem mit ((OTRS)) Community Edition bieten.

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Vorstellung Webform Editor

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul Webform Editor vorstellen:

Der Webform-Editor bietet die Möglichkeit, gängige Web-Formulare in der ((OTRS)) Community Edition zu erstellen. Dabei stehen alle bekannten Elemente zur Verfügung, z.B. Checkboxen, Eingabefelder und reguläre Textfelder.

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Vorstellung Modul ArticleEdit

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul ArticleEdit vorstellen:

Mit dem ArticleEdit-Modul für die ((OTRS)) Community Edition können interne Artikel nachträglich bearbeitet werden. Die Anpassung erfolgt dabei ganz einfach und bequem über eine separate Maske, die ähnlich wie die bestehende Notiz-Maske aufgebaut ist. Nachdem die Änderungen gespeichert wurden, sind sie sofort für alle Agenten sichtbar.

 

Weiterlesen …