2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
Die iX-Ausgabe beinhaltet einen spannenden Artikel, in dem unser Teamleiter Entwicklung beschreibt, wie aus der geschickten Kombination von Open-Source-Projekten (i-doit, OTRS und SNAG-View bzw. Icinga2) eine flexible und hoch professionelle Enterprise-Lösung für Ihr IT Service Management werden kann. Zentrale Bausteine dieses ganzheitlichen Ansatzes sind die marktführenden ITSM-Connectoren der SECTOR NORD AG.
Mit „Vision“ haben wir ein Modul für die Browser-Oberfläche IcingaWeb2 entwickelt, mit dessen Hilfe Sie für Ihr ICINGA2-Monitoring ganz einfach umfangreiche Grafiken erstellen können.
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Im THE FONTENAY Hamburg fand unsere diesjährige ITSM-SUMMIT statt, und passend zur modernen neuen Lokation haben wir unsere innovativen Ansätze für Ihre IT-Infrastruktur gemeinsam mit unseren Partnern vorgestellt. Wir freuen uns besonders über das überwältigend positive Feedback der vielen Teilnehmer, und wir freuen uns auf die weitere oder neue Zusammenarbeit mit Ihnen allen!