2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
Die Perschmann Business Services GmbH ist 2018 als Shared Service Center für die gesamte Perschmann Gruppe gegründet worden. Sie erbringt ein breites Spektrum an Leistungen wie zum Beispiel Finanzen, Controlling, IT-Services, Marketing und HR- bzw. Facility Management. Durch die Bündelung und Zentralisierung der diversen Dienstleistungsprozesse können die weiteren Unternehmen der Perschmann Gruppe sich auf ihr jeweiliges Kerngeschäft fokussieren.
Unter dem Motto „next.i-doit“ findet vom 10. bis zum 11. September 2019 im VIP-Bereich der Düsseldorfer Merkur-Arena (Stadion von Fortuna Düsseldorf) die i-doit-Anwenderkonferenz 2019 statt und wir als Sector Nord Ag sind dabei. Treffen Sie die gesamte i-doit Mannschaft in einem der größten Fußballstadien Deutschlands und gewinnen Sie neue Kontakte und Erfahrungen auf der Suche nach dem perfekten Spiel rund um i-doit! Die i-doit-Anwenderkonferenz richtet sich neben den i-doit-Anwendern, wie z. B. IT-Pojektleiter, Administratoren, IT-Direktoren und -Entscheidern, in diesem Jahr vor allem auch an neue Interessenten, die i-doit bisher noch nicht einsetzen. Sammeln Sie neue Erfahrungen, lernen Sie Kollegen kennen und tauschen Sie sich aus.
Auch auf der Laufstrecke zeigt das Team der Sector Nord AG Kontinuität. Am IHK-Ausbildungslauf nehmen Auszubildende, Ausbilder, Prüfer und Berufsschullehrer aus dem ganzen Oldenburger Land teil.
Am Start war dieses Jahr für die Sector Nord AG Stefan Schäfer, Gabriel Krebs und Eike Karbe.