2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
Am 04.09 war es soweit: mit dem hochmodernen Konferenzschiff MS Princess stachen wir mit Ihnen bei ruhigem Wellengang in See und erkundeten den Hamburger Hafen sowie die Neuerungen in den Bereichen Monitoring, Ticketsystem, Netzwerkdiscovery und IT-Dokumentation.
Wir bedanken uns bei Ihnen für die tolle Atmosphäre, die sehr guten Gespräche, die regen Diskussionen, sowie Ihr Einbringen in die weitere Planung unserer zukunftsorientierten IT-Infrastrukturlösungen.
Mit Stolz beglückwünschen wir drei unserer Auszubildenden der Fachrichtungen Fachinformatiker Anwendungsentwicklung, Systemintegration und ITK-Systemkaufmann zur erfolgreich bestandenen Abschlussprüfung!
Nach dem Aus der CEBIT gilt die Digital Factory -integriert in die Hannover Messe- als neue internationale Leitmesse für integrierte Prozesse und IT-Lösungen.
Erstmalig präsentierten wir vom 1. bis 5. April 2019 auf der international wichtigsten Industrieleitmesse unsere umfassenden Lösungen im Bereich Netzwerkdiscovery, Monitoring, Helpdesk und IT-Dokumentation.