Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny 6.4.1

von Martin Haubold

6.4.1 2022-07-27

  • 2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
  • 2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
  • 2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
  • 2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
  • 2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
  • 2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
  • 2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
  • 2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
  • 2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
  • 2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
  • 2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
  • 2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
  • 2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
  • 2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
  • 2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
  • 2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
  • 2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
  • 2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
  • 2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
  • 2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
  • 2022-03-11 Removed system registration.

Von Martin Haubold, (Kommentare: 0)

CEBIT 2018

Vielen Dank für Ihren Besuch!


Wir bedanken uns herzlich bei allen Besuchern unseres Messestandes, die trotz des geänderten CEBIT-Konzeptes zu uns gekommen sind und großes Interesse an unseren Lösungen hatten.
Außerdem bedanken wir uns beim Niedersächsischen Gemeinschaftsstand für die gute Zusammenarbeit.


Wir freuen uns auf die intensive Zusammenarbeit mit unseren langjährigen Kunden und den neuen Kontakten, die wir geknüpft haben.

Ihr Sector Nord Team

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Webinar-Reihe: ITSM-Connector - IT-Service-Tools integrieren, anpassen und erweitern

Wir laden Sie herzlich ein, an unserer Webinar-Reihe: „ITSM-Connector - IT-Service-Tools integrieren, anpassen und erweitern“ teilzunehmen.

Den Auftakt macht am 17.04.2018 um 15:00 Uhr das erste Webinar mit dem Thema: „Automatisiertes Monitoring mit CMDB-Daten aufbauen“.

Melden Sie sich einfach kostenfrei für das 45 Minütige Webinar an.

Weiterlesen …