Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny Release 6.2.2

von Michael Rütten

Znuny Release 6.2.2

Changelog vom Znuny Release 6.2.2 (veröffentlicht am 15.12.2021):

  • 2021-12-14 Added ProcessListTreeView in AgentTicketProcess and CustomerTicketProcess.
  • 2021-12-14 Added missing translation for process and activity in CustomerTicketZoom.tt.
  • 2021-12-14 Removed translation for process in AdminProcessManagement.
  • 2021-12-14 Fixed bug, too long process / activity names are not translated.
  • 2021-12-03 Fixed - Links in dynamic fields are shortened so that the link no longer works (CustomerTicketZoom).
  • 2021-12-02 Fixed Bug - Avoidable error message / entry in logfiles (#123). #123
  • 2021-12-01 Fixed wrong POD of TransitionAction::AppointmentCreate.
  • 2021-11-30 Added _ReplaceAdditionalAttributes to ProcessManagement/TransitionAction.
  • 2021-11-29 Fixed POD of Kernel::System::ProcessManagement::TransitionAction::DynamicFieldRemove::Run.
  • 2021-11-26 Fixed error "Parameter 'Config' must be a hash ref with data!" (#173). Thanks to @meisterheister. #173
  • 2021-11-25 Removed error log if !IsHashRefWithData( Config ) in SanitizeConfig. This is to strict and not needed.
  • 2021-11-25 Sector Nord AG: Replaced hardcoded attributes with a dynamic Sysconfig in Kernel/System/Ticket/Event/NotificationEvent.pm (#171). Thanks to @LuBroering (Lukas Bröring SectorNord AG). #171
  • 2021-11-25 Add option '--no-tablespaces' to scripts/backup.pl (#136). Thanks to @meisterheister. #136
  • 2021-11-25 Prevents error message "no TicketID" on sending an answer if no TicketID exists (#133). Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-25 Fixed - "No TicketID is given!" on each outgoing reply #170 https://github.com/znuny/Znuny/issues/170.Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-25 Fixed - Bug - Regression Error Message in Log #126 https://github.com/znuny/Znuny/issues/126. Thanks to @Reedu. #133
  • 2021-11-15 Fixed CPANUpdate console command to also work on FreeBSD. Thanks to @papeng. #162

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

LOG4J - Bugfixes verfügbar

Im Zuge der LOG4J-Sicherheitslücke haben wir kurzfristig Bug-Fixes für Sie zur Verfügung gestellt.
Betroffen ist unser ITSM ReportManager und der SNAG-View Eventlog-Agent.

Bitte kontaktieren Sie uns über service@sectornord.de oder per Telefon (+49 441 390 1010 42)!

Die von uns unterstützten Helpdesk-Systeme OTRS und Znuny sowie die CMDB i-doit sind nicht von der LOG4J-Problematik betroffen!

Weitere ganz aktuelle Hinweise bezüglich LOG4J erhalten Sie über heise online

Weiterlesen …