Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny 6.4.1

von Martin Haubold

6.4.1 2022-07-27

  • 2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
  • 2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
  • 2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
  • 2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
  • 2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
  • 2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
  • 2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
  • 2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
  • 2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
  • 2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
  • 2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
  • 2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
  • 2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
  • 2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
  • 2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
  • 2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
  • 2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
  • 2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
  • 2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
  • 2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
  • 2022-03-11 Removed system registration.

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Sector Nord AG bei der doITbetter Conference 2020

Aufgrund der besonderen Situation rund um COVID-19 findet die jährliche i-doit Anwenderkonferenz in diesem Jahr als virtuelle Veranstaltung statt. Unter dem Motto doITbetter treffen sich Anwender und Experten in einer extra für diese Veranstaltung entwickelten virtuellen Umgebung.

Die Sector Nord AG wird als Premium Partner für i-doit mit dabei sein und Ihnen spannende Vorträge zum Thema IT-Dokumentation mit i-doit, Monitoring mit SNAG-View und Ticketsystem mit ((OTRS)) Community Edition bieten.

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Vorstellung Webform Editor

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul Webform Editor vorstellen:

Der Webform-Editor bietet die Möglichkeit, gängige Web-Formulare in der ((OTRS)) Community Edition zu erstellen. Dabei stehen alle bekannten Elemente zur Verfügung, z.B. Checkboxen, Eingabefelder und reguläre Textfelder.

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Vorstellung Modul ArticleEdit

Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul ArticleEdit vorstellen:

Mit dem ArticleEdit-Modul für die ((OTRS)) Community Edition können interne Artikel nachträglich bearbeitet werden. Die Anpassung erfolgt dabei ganz einfach und bequem über eine separate Maske, die ähnlich wie die bestehende Notiz-Maske aufgebaut ist. Nachdem die Änderungen gespeichert wurden, sind sie sofort für alle Agenten sichtbar.

 

Weiterlesen …