2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
Gleich zwei Auszubildende haben heute ihre Ausbildung zum Fachinformatiker Anwendungsentwicklung bei der Sector Nord AG erfolgreich abgeschlossen.
Der Vorstand und das ganze Team gratulieren herzlich zur bestandenen Prüfung!
Bereits seit 2001 bildet die Sector Nord AG aus und hat seitdem schon 38 junge Menschen erfolgreich zum Karrierestart als Fachinformatiker Systemintegration, Fachinformatiker Anwendungsentwicklung oder IT-Systemkaufmann/frau verholfen, darunter auch vielen mit der Auszeichnung als IHK-Beste.
Auch für das neue Ausbildungsjahr steht der erste Azubi bereits in den Startlöchern, ein weiterer Platz ist noch offen.
Die Hoyer Unternehmensgruppe ist ein mittelständisches Mineralölunternehmen in Deutschland und beschäftigt 1.950 Mitarbeiter, die sich auf über 100 Standorte verteilen. Die Zentrale und Hauptverwaltung des Unternehmens befindet sich in Visselhövede am Rande der Lüneburger Heide. Der Jahresumsatz der zur Gruppe gehörenden Firmen beläuft sich auf rund 4 Mrd. Euro.
Im Rahmen unserer Newsreihe möchten wir Ihnen heute unser neues Modul Webform Editor vorstellen:
Der Webform-Editor bietet die Möglichkeit, gängige Web-Formulare in der ((OTRS)) Community Edition zu erstellen. Dabei stehen alle bekannten Elemente zur Verfügung, z.B. Checkboxen, Eingabefelder und reguläre Textfelder.