Alle Neuigkeiten rund um die Sector Nord AG

Sector Nord AG News

Znuny 6.4.4

von Martin Haubold

    • 6.4.4 2022-11-23

      • 2022-11-10 Fixed overlapping input list in search dialog.
      • 2022-11-09 Fixed displayed value for dynamic field type WebserviceText when template placeholder <OTRS_TICKET_DynamicField_*_Value> is being used. #297
      • 2022-11-02 Added missing migration for generic interface mapping module Znuny4OTRSAdvanced.
      • 2022-10-28 Sector Nord AG: Processmanagement AppointmentCreate - removed unnecessary filter on read permission for CalendarName. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#302
      • 2022-10-27 Fixed "Invalid date/time string" errors in otrs.Daemon.pl. Thanks to Paweł Bogusławski (@pboguslawski). PR#311
      • 2022-10-26 Fixed sorting of SysConfig entity value types.
      • 2022-10-25 Added migration module to add dynamic fields 'TicketCalendarStartTime' and 'TicketCalendarEndTime'.
      • 2022-10-21 Agent error screen now shows navigation bar if possible.
      • 2022-10-13 Fixed SQL condition in Kernel::System::CustomerUser::DB::CustomerSearch.
      • 2022-10-12 S/MIME certificates will now be reindexed during Znuny migration.
      • 2022-10-12 Increased size of column "subject" of table "smime_keys".
      • 2022-10-11 Added input field for OAuth2 token scope to admin dialog.
      • 2022-10-07 Integrate DashboardMyLastChangedTickets. Thanks to Renée Bäcker (@reneeb). PR#177
      • 2022-10-07 Renamed changed settings from FrontendRichText::Path to Frontend::RichText::Path. Thanks to Emin Yazi (@eyazi), Efflux. Thanks to Tim Püttmanns (@tipue-dev), maxence. PR#304
      • 2022-10-05 Improved usability - AgentTicketBulk - Set DynamicField_NAMEUsed checkbox to true if it is set before or if dynamic field is mandatory.
      • 2022-09-29 Fixed bug - hour 0 is not possible in the default settings for TimeWorkingHours. Thanks to Sector Nord AG (@LuBroering - Lukas Bröring). PR#296
      • 2022-09-28 Sector Nord AG: Added Sysconfig options to control more settings of CKEditor. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). PR#285
      • 2022-09-27 Fixed TransitionValidation CheckValueGet() - Added already replaced value 'FieldValue'.
      • 2022-09-27 Added FilterViews for FilterAppointments function.
      • 2022-09-27 Changed way of ticket acl checking for AgentTicketActionCommon from name to login.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketZoom/MentionsTable template.
      • 2022-09-26 Fixed Bug in SupportDataCollector plugin for default user.
      • 2022-09-26 Added missing HTML filter to AgentTicketActionCommon template.
      • 2022-09-22 Prepared support for ICS calendar events attachments/string data. Prepared information section and modal dialog for calendar events to AgentTicketZoom view. Both not activated yet due to issues with WET/WEST timezone.

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

iX-Ausgabe (03/2019)

Die iX-Ausgabe beinhaltet einen spannenden Artikel, in dem unser Teamleiter Entwicklung beschreibt, wie aus der geschickten Kombination von Open-Source-Projekten (i-doit, OTRS und SNAG-View bzw. Icinga2) eine flexible und hoch professionelle Enterprise-Lösung für Ihr IT Service Management werden kann. Zentrale Bausteine dieses ganzheitlichen Ansatzes sind die marktführenden ITSM-Connectoren der SECTOR NORD AG.

Weiterlesen …

Von Andreas Gerliz, (Kommentare: 0)

Vision Beta-Release

Mit „Vision“ haben wir ein Modul für die Browser-Oberfläche IcingaWeb2 entwickelt, mit dessen Hilfe Sie für Ihr ICINGA2-Monitoring ganz einfach umfangreiche Grafiken erstellen können.

Starten Sie jetzt kostenfrei in die Beta und testen Sie Vision bis zum 31.03.2018.

Weiterlesen …

Von Martin Haubold, (Kommentare: 0)

Wir bedanken uns herzlich bei allen Teilnehmern des ITSM-SUMMIT 2018!

Im THE FONTENAY Hamburg fand unsere diesjährige ITSM-SUMMIT statt, und passend zur modernen neuen Lokation haben wir unsere innovativen Ansätze für Ihre IT-Infrastruktur gemeinsam mit unseren Partnern vorgestellt. Wir freuen uns besonders über das überwältigend positive Feedback der vielen Teilnehmer, und wir freuen uns auf die weitere oder neue Zusammenarbeit mit Ihnen allen!

Weiterlesen …