2022-07-21 Fixed creation of tickets for recurring appointments.
2022-07-20 Other users now can be referenced/mentioned in rich text editor and will be notified about it.
2022-07-05 Attachment filenames in ticket zoom will now be truncated if they are too long to be displayed correctly.
2022-06-29 Added support for nested group search to LDAP modules based on PR#11. Thanks to Frank Wall (@fraenki).
2022-06-23 Fixed issue with high CPU load on parsing e-mails in PostMaster filter DetectAttachment.
2022-06-22 Fixed OAuth2 authentication when using POP3 with Microsoft Office 365 or Outlook. #259
2022-06-21 Added support for tag OTRS_TicketArticleCreateEvent and attachments to invoker Ticket::Generic.
2022-06-21 Added support for JSON web tokens (JWT).
2022-06-20 Improved S/MIME key storage.
2022-06-17 Added support for autocompletion to CKEditor.
2022-06-09 Added S/MIME check for sender header. Thanks to @akmet PR#68.
2022-05-31 Maximum number of lines of quote in body of a message now can be limited in AgentTicketForward and AgentTicketCompose.
2022-05-30 Fixed use of URL parameter in Kernel::System::Calendar::Plugin::Ticket::Link::LinkList and Kernel::System::Calendar::Export::ICal::Export.
2022-05-25 Initial search in dialog AgentLinkObject is now limited to tickets which belong to the same customer ID.
2022-05-24 Sanitized output of ACL Perl config file when dumping and deploying it to avoid unexpected execution of arbitrary Perl code.
2022-05-19 Sector Nord AG: Fixed transition action for recurring appointments with specific recurrence frequency. Thanks to Sector Nord AG (@jsinagowitz). #219
2022-05-10 Mandatory fields in expanded bulk action widgets now will be handled correctly as mandatory.
2022-05-04 Fixed select fields not being shown in modernized mode after submit with input errors.
2022-04-21 Added standard templates to [Agent/Customer]TicketProcess.
2022-03-14 Fixed sending notifications to invalid customer users.
Seit 2004 kürt die Initiative Mittelstand einmal im Jahr besonders innovative Produkte und Lösungen für den Mittelstand mit dem INNOVATIONSPREIS-IT. Ausgezeichnet werden jeweils die besten Innovationen in verschiedenen Kategorien sowie jeweils ein Landessieger.
Die Sector Nord AG ist jetzt offizieller Braintower Reseller. Die Braintower SMS Gateways können für die Benachrichtigung via SNAG-View verwendet werden.
Weiter Informationen zu den Gateways finden Sie hier.
Wir bedanken uns herzlich bei den über 250 Besuchern unseres CeBIT Standes. Das Interesse an unseren Lösungen SNAG-View, OTRS, i-doit und NeDi war dieses Jahr besonders groß. Mit Hilfe des Leitstandes konnten wir allen unsere Lösungen live zeigen.
Wir freuen uns auf die intensive Zusammenarbeit mit unseren langjährigen Kunden und den neuen Kontakten, die wir geknüpft haben.